Derde dag : NIEUWE BESTEMMING - Reisverslag uit Azambuja, Portugal van Stefano & Carine - WaarBenJij.nu Derde dag : NIEUWE BESTEMMING - Reisverslag uit Azambuja, Portugal van Stefano & Carine - WaarBenJij.nu

Derde dag : NIEUWE BESTEMMING

Door: Stefano & Carine

Blijf op de hoogte en volg Stefano & Carine

19 Juli 2016 | Portugal, Azambuja

We hebben vandaag 33 km gestapt van Azambuja tot Santarem, waarvan 20km in 39 graden tussen de tomaten zonder enige schaduw of bank. Wegens de blijvende hittegolf voor de komende dagen hebben wij wijselijk besloten om de tocht stop te zetten, zeker met de lage bloeddruk van Carine. Het is ondraaglijk en ongezond om in deze omstandigheden de tocht vreder te zetten. We nemen morgen de trein naar Algarve en maken van onze reis een aangename rust vakantie. Bedankt aan iedereen voor de enthousiaste reacties. Stefano & Carine

• 19 Juli 2016 - 22:43

Ingrid:

dat is een super verstandige beslissing!
    Ik kan echter best begrijpen, dat dat voor jullie geen gemakkelijke beslissing zal geweest zijn.
    Daarstraks hadden we het nochtans over jullie en dat het een niet ongevaarlijke en ook niet zo gezonde tocht is - warmte, uitdroging en dan zeker voor Carine met haar lage bloeddruk!
    Wij denken dat jullie er heel verstandig aan doen, jullie eindbestemming te wijzigingen en een klein beetje aan jullie gezondheid te denken!
    GENIET ER NOG VAN, maar ees ook nu voorzichtig!
    hihi

• 19 Juli 2016 - 22:48

Bruno :

Hoikes
    Gezondheid gaat voor spijtig en ik vond het leuk jullie te volgen via waarbenjenu.
    Geniet van jullie rust vakantie.

• 20 Juli 2016 - 00:12

Suzy:

Hey broertje en Carine,
    Goede beslissing! Geniet maar van die welverdiende RUST vakantie

• 20 Juli 2016 - 10:56

Eddy Hermans:

Gezondheid gaat voor maak er nog een gezellige vakantie van !!

groetjes Maria en Eddy

• 20 Juli 2016 - 20:35

Guy De Winter:

wij zijn blij met jullie beslissing;
    , spijtig maar voor zo tocht moet je wel 2oopercent in orde zijn.
    rust nu maar voldoende
    Hier alles ok met jens jente en de bloemen
    veel knuffels van moeke en voke xxx

• 21 Juli 2016 - 14:09

Ilse & Peter & Renzo:

Oei wat lezen we nu??? Spijtig, maar je moet inderdaad in de eerste plaats naar jullie gezondheid kijken en lichaam luisteren! Geniet alsnog van de verlof!!!
    xxxxxx Ilse, Peter, Renzo