EerstEen dag - Reisverslag uit Alhandra, Portugal van Stefano & Carine - WaarBenJij.nu EerstEen dag - Reisverslag uit Alhandra, Portugal van Stefano & Carine - WaarBenJij.nu

EerstEen dag

Door: Stefano & Carine

Blijf op de hoogte en volg Stefano & Carine

17 Juli 2016 | Portugal, Alhandra

Vandaag 31 km gestapt. Om 8.30 te Lissabon vertrokken met 29 graden. Het was letterlijk en figuurlijk onze vuur doop. De tocht was prachtig mooie natuur maar oooh zo warm. De temperatuur maakte het ons moeilijk. Geen schaduw en 39 graden en Carine had een te lage bloeddruk. Dit was niet gemakkelijk. Regelmatig platte rust om tere bekomen. We slapen vanavond in onze eerst brandweer kazerne van Alhandra.

• 17 Juli 2016 - 20:35

Guy De Winter:

Hallo,carine hou uw bloeddruk goed in het oog ,want dat kan gevaarlijk zijn.
    halle de eerste dag zit er al op,Doe zo verder grt.xxx

• 17 Juli 2016 - 23:03

Bruno Lemmens:

Zout zout en nog eens zout met het nodige vocht brengen je bloeddruk omhoog. Succes x

• 18 Juli 2016 - 14:02

Eddy Hermans:

Hé Stef & Carine veel succes !!! ondertussen is Inge getrouwd.

• 18 Juli 2016 - 19:15

Suzy:

Hallo Stef en Carine,
    Alles ok daar in Portugal :)
    Hopelijk al beter met Carine!! Wij krijgen EINDELIJK deze week ook wat beter weer (31° - allé toch éénen dag hé) en nadien 24°. HiHa zomer begint :):):)
    Wees voorzichtig en geniet van den trip.
    Grts